{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب بچه ها سلام

خب بچه ها سلام
من دو روز نبودم اما امدن با ادیت
اما قبلش باید بگم‌ که چهار شنبه قسمت آخر فصل اول هست
و فصل دوم که قرار بود از اوایل شهریور شروع بشه ازاوایل آبان شروع میشه
دیدگاه ها (۰)

خانم های سریال

به قول علی هرکسی جای خودش را داره

خدایی زیبایی رو نگاه کن

راستش به نظر خودم علی و سلطان بیشتر به هم میان و جیلان این و...

خب سلام بچه ها اومدم یک موضوعی رو بهتون بگم چون که امتحانات ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط