باختی در کار نیست....
باختی در کار نیست....
من برای عزیزان ویسگون و با مرام جانم را ریسک میکنم خیالی نیست، یا میبرم و یا میمیرند+
من برای عزیزان ویسگون و با مرام جانم را ریسک میکنم خیالی نیست، یا میبرم و یا میمیرند+
- ۱.۸k
- ۰۹ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط