{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با عینک خیلی ناز شدم مگه نه؟

با عینک خیلی ناز شدم مگه نه؟
دیدگاه ها (۷)

x-P بگیدددد

اووفففف انقد حال میده

قربووووووون خودمفدام شیددددددددددغش کنید برامممممممممممممممم...

جییییغغغغغغغغغغ قیافه روووووووووووووووووچشاشوووووووووویکی من...

خیلی نارحتم مگه چیکار کردم که گزارش شدم😑😒😔

اخه مگه از زیر عینک هم میشه به چشم دست زد😂

ولی شینو بدون عینک خیلی کراشهههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط