{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر وری بری باتم داشم از هرجامیخاد بزار باد بیاد

هر وری بری باتم داشم از هرجامیخاد بزار باد بیاد
دیدگاه ها (۱)

سلامتی داداشیای مهربون

بعله

گل و میوه ی ماه تولدتون

طعم ماه تولد تو چیه؟؟؟

برو کنار بزار باد بیاد 😐#نینی#نینی_ماه#نوزاد#ایرانِ_قوی#جوان...

جقله برو کنار باد بیاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط