{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لامصب خیلی باکلاسه ←_←

لامصب خیلی باکلاسه ←_←
→_→
من که همیشه خندونم (*^﹏^*)
دیدگاه ها (۲)

والاااااا (*^﹏^*)

یا اسطوخدوس )درست نوشتم؟؟؟؟؟)

هعیییییییییی: (

O_oمن دیگه حرفی ندارم

نگاه به لب خندونم نکن توم افتضاحه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط