خدایا!من چیزی نمی بینم،آینده پنهان است ولی آسوده ام،چون ت
خدایا!من چیزی نمی بینم،آینده پنهان است ولی آسوده ام،چون تورا می بینم وتو همه چیز را...خداپناه همیشگیمان باش..
- ۲.۵k
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط