دیشب خدااروم صدام کردگفت:خوابی?عشقت داره قربون یکی دیگه م
دیشب خدااروم صدام کردگفت:خوابی?عشقت داره قربون یکی دیگه میره,,,اونوقت توراحت خوابیدی?لبخندزدم وگفتم خداجونم این همون مخلوقی هست که وقتی افریدیش به خودت افرین گفتی,,,,,,,!
- ۱.۱k
- ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط