{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستای مهربونم

دوستای مهربونم

یه وقت ازمن ناراحت نباشین اگه کسی

رودنبال نمیکنم ورژنم قدیمیه ونمیتونم

کسی رودنبال کنم نمیتونم باورژن

جدیدکناربیام امابهتون سرزدم ومیزنم

وظیفه امه و این وظیفه رو

دوست دارم

همتون رو دوست دارم وخواهشن اگه کسی

ازمن ناراحته ویا گله ای داره بیادزیرهمین

پست واسم کامنت کامنت بزار

فداتوووووون بشم...
دیدگاه ها (۲۵)

سلام دوستای گلم شبتون بخیرامیدوارم جمعه ی خوبی رو پشت سرگذاش...

دوستان این بقعه ی علی بن مهزیار اهوازی هستش درشهراهواز

@@@@

الهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم الشریف یاالله...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط