{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جییییییییییییییییغ کسی هس بحرفیم^_______^

جییییییییییییییییغ کسی هس بحرفیم^_______^
دیدگاه ها (۴۸)

باید به بعضیا گفت: + حیف درد زایمان ننت + اَلحَمْدُالله کم پ...

به ما دخترا میگن ضعیفـــــــه لوس ...

دختر با اخم اومد پیش مادرش و گفت:مامان من دیگه از دختر بودن ...

هرگونه

کسی هس بحرفیم؟؟

کسی هس بحرفیم ؟؟

حربی ✈️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط