{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از صب اصاب برامون نزاشتی😅

از صب اصاب برامون نزاشتی😅
دیدگاه ها (۳۷)

او....... فقط آمده بود که برود.....

پیشته😡 بی عدب 😅

دمت گرم مجید با این انتخابت😅

بشتابید بشتابید 😲 😅 😅

تُو کهِ رفتی واسهِ ی مَن جایِ آشتی که نزاشتی‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌...

برقامون صب رفتن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط