{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی بگه کامنت بزارین نظر بدین لدفا

هرکی بگه کامنت بزارین نظر بدین لدفا
ممنون :)
من خودم 17 اردیبهشت :)
دیدگاه ها (۲۱)

من دیگه باید چیکار کنم که شماها کامنت بزارین اااه !حوصلمو سر...

# پروفایل

#زمینه

😊

سلامخودم درستشون کردم خوب شدهو میتونید به عنوان صفحه ی گوشی ...

اهم اهم بگین ببینم خوبه یا نه (ادیت خودمه...میدونم بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط