شماره حساب دلتون رو
شماره حساب دلتون رو
نداشتم تا شادی هارو
براتون واریزکنم
رمزش رو هم نداشتم
تا غمهاتون رو
برداشت کنم
ولی از خودپرداز دلم
براتون بهترینها رو آرزو کردم
نداشتم تا شادی هارو
براتون واریزکنم
رمزش رو هم نداشتم
تا غمهاتون رو
برداشت کنم
ولی از خودپرداز دلم
براتون بهترینها رو آرزو کردم
- ۲.۴k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط