{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه قشنگ بود این نوشته نظرتون چیه

چه قشنگ بود این نوشته نظرتون چیه
دیدگاه ها (۱)

یادتون باشه با کمترین هزینه فقط ی لبخند😂 😂

واقعا متاسفم برای مردمی که الان تو شهرها ماسک رو احتکارر کرد...

کدوم قرص رو انتخاب می کنی برای چی

خدا این کرونارو حفظ کنه که باعث شد هممون اهمیت به نظافت دست ...

این من ادیت کردم نظرتون چیه ؟

نظرتون راجع این توئیت ها چیه؟❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط