{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و حافظ

من و حافظ
من ترک عشق شاهد و ساغر نمیکنم
صد بار توبه کردم و دیگر نمیکنم
منظور این بیت چیه بنظرتون؟
#شعر
#حافظ
دیدگاه ها (۱)

یا علی ابن موسی الرضا ع ادرکنی...

" توبه کردم که دگر شعر نگویَم زِ فراق ،   این دلِ توبه شکن ،...

چند دقیقه همنشینی با حافظ...

داد دهی ساغر و پیمانه رامایه دهی مجلس و میخانه رامست کنی نرگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط