{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو این مملکت دیگه چیزی نمونده ک بعد از دیدنش تعجب کنیم!

تو این مملکت دیگه چیزی نمونده ک بعد از دیدنش تعجب کنیم!

جشن پایان یبوست!!!😂😂
دیدگاه ها (۸)

دهه نودی است دیگر😄

حاجی مطمئنی ورزش میکنی؟😐😂

هرجا نمیدونستی چیکار کنی، چایی بریز...

خودتون ک میدونین با این محاصره حداقل یه هفته مملکت بتونه مقا...

یعنی بلایی نمونده ک سرِ هم نیاورده باشن این دوتا😂بابا بسه دی...

مملکت پاشید بریم دریا تا این دزد دریایی را شکار کنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط