{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#بی احساس نیستم فقط یاد گرفته ام از احساساتم کمتر استفاده

#بی احساس نیستم فقط یاد گرفته ام از احساساتم کمتر استفاده کنم !
دیدگاه ها (۳)

# گاهی نمیشه دست از دوستداشتن یکی برداشت حتی زمانیکه ازش دل...

#اشو...

#به عملها اعتماد کن نه به کلمات!

#والپیپر...

gina_

از وقتی احساساتم رو از دست دادم ...که آدما بی احساس باهام رف...

کمتر احساس شادی میکنیم 😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط