{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی نظر شخصی خودشو بده...

هر کی نظر شخصی خودشو بده...
وجدانی راستشو بگید.
دیدگاه ها (۶)

سکوت حرفیست ک گفته نمیشه بغض میشه...........ـــــــــ...ًٍَـ...

اینم ی نقاشی خوشگل☺

خدایاااا هیچکس داغ عزیزشو نبینه بگو آمین

تو دتیز شرکت کردم👈🏻 https://wisgoon.com/katxsumiنظر بدید هر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط