سلام به همگی
سلام به همگی
روز پنجشمبه هستش...
یادی کنیم از همه گذشتگانمون با ذکر صلوات یا فاتحه😞
روز پنجشمبه هستش...
یادی کنیم از همه گذشتگانمون با ذکر صلوات یا فاتحه😞
- ۱.۹k
- ۲۳ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط