{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام به همگی

سلام به همگی
روز پنجشمبه هستش...
یادی کنیم از همه گذشتگانمون با ذکر صلوات یا فاتحه😞
دیدگاه ها (۷)

جیک جیک کوچولو😘

۱یا۲خاهشا کا منت؟؟؟

eshgh mn😘 😘 _server japparof

بهتره با ذکر صلوات و فاتحه یادی کنیم از درگذشتگان 🙏🖤#مادر_پر...

یادی کنیم از شهدای جنگ رمضان صلوات بر عال محمد

امروز پنج شبنه هستش برای حمید عزیزتراز جانم الرحمن و فاتحه ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط