{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایشالا ک مثل بقیه نصفه نمیمونه😐

ایشالا ک مثل بقیه نصفه نمیمونه😐
دیدگاه ها (۷)

Day1

ایشالا با کسایی ک کاتم نگین-منبح:@BLINK_STAY

من سر این ادیت پاره شدم 💔💔💔💔 آهنگش خدددددااااااااست ایشالا ب...

بقیه :خدایا امیدوارم تو این مسابقه رتبه بیارم برا کنکورم خوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط