{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببر دیگه صداتو لعنتی........

ببر دیگه صداتو لعنتی........
دیدگاه ها (۱)

بله اینم نی نی از نوع زبون دارازش.....!

هیچ احساسی نداره.....بله اگه عاشق نباشیم از نظر من یعنی مرده...

عادت داریممنتظر بمانیمبرای رفتنی که برگشتن نداردبرای خوب شدن...

تو یکم صداتو ببر بالا😎

«خداحافظی چقدر سخت است »

بیا دیگه لعنتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط