{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن ......

خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن ......
دیدگاه ها (۱)

سلفی مینیون

5 دی تولدش بود ........

هیچ کس بعد هیچکس نمرده!ولی خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن...

هیچکس بعدِ از هیچکس نمُردهاما خیلیا بعد از خیلیا ، دیگه زندگ...

خیلیا میخواستن زندگی کنن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط