{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوباره ویس قاطی کرد

دوباره ویس قاطی کرد
اصن یه روانی یییه واس خودش
دمش گرم خخخهه
این از رخداداداداداش
اینم از هنگ کردنای وقت وبی وقتش

خدا میدونه دوباره این ویس لعنتی چه آشی واسمون پخته که دوساعته هنگیدهههه

ای خاااااک.
وی خااااااک
هی خااااک
دیدگاه ها (۱)

پووووقپپپوووووووقویس قاطی کرد وپوکییییدپووووق

ویس کرده قاطی پاتیچکشی هم بادوستاش رفته قلعه بادیما ها با نص...

خانمه تو پروفایلش عکس چندتا گل رو گذاشته و نوشته اقامون غیرت...

من که اصنعمراااااااااااااااا اگه عصبی باشمعومرااااااان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط