دوباره ویس قاطی کرد
دوباره ویس قاطی کرد
اصن یه روانی یییه واس خودش
دمش گرم خخخهه
این از رخداداداداداش
اینم از هنگ کردنای وقت وبی وقتش
خدا میدونه دوباره این ویس لعنتی چه آشی واسمون پخته که دوساعته هنگیدهههه
ای خاااااک.
وی خااااااک
هی خااااک
اصن یه روانی یییه واس خودش
دمش گرم خخخهه
این از رخداداداداداش
اینم از هنگ کردنای وقت وبی وقتش
خدا میدونه دوباره این ویس لعنتی چه آشی واسمون پخته که دوساعته هنگیدهههه
ای خاااااک.
وی خااااااک
هی خااااک
- ۱.۵k
- ۰۵ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط