{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

O:-)

O:-)
دیدگاه ها (۱)

نفسم میگره تو هوایی که نفسهای تو نیست

ای جونممممامانی و دخملیست کردن O:-)

من جیگر کیمممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟

به همین راحتی

بلند حرف بزن

ایتالیا و این حرفا...

(ᗒᗩᗕ) 🖤(*꒦ິ⌓꒦ີ) (ᗒ😔ᗩᗕ) (*꒦ິ⌓꒦ີ) ~( ̄▽ ̄~)~ o(〃^▽^〃)o ~( ̄▽ ̄~)~ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط