{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی کلام اینجا باش . . .

بی کلام اینجا باش . . .
بودنت با دل من بی صدا هم زیباست !
دیدگاه ها (۱)

اشک ها و لبخندها....

آقا مورات خوشتیپ و استایل مخصوص به خودش😎 😍

وقتی به مزخرفات دخترهای افاده ایه فامیل گوش میدی!!😂 😂

خنده هاش شیرینه مثل شکلات 🍫 🍭 🍫

بودنت زیباستمثل تابیدنِ آفتاب زمستانیاز پنجره

اینجا ایران زیباست

دل من فقط به بودنت خوشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط