{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روی دلِ عاشقم بنوشتم

روی دلِ عاشقم بنوشتم
مهرِ علی تا ابد سرمشقم
نوکریِ بچه‌هاشه عشقم
مدافعِ سیده‌ ی دمشقم😘😘😘
دیدگاه ها (۱)

😍😍😍

😍😍😍

با عنایت مادرتمدافع حرم باشم..⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

مدافعانِ حرمفدای خاکِ حسین...⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

🌸دانی که چرا زمین به دور خود میچرخد؟نه بهر من و نه بهر تو م...

دخیل پرچمِت شدم، اسیر ماتمت شدممثه ابرای آسمونا، بارون اشکت ...

السلام علی المهدی ارواحنالهم فدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط