{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

# رفیق تو ماهی منم خورشیدم (:

# رفیق تو ماهی منم خورشیدم (:
دیدگاه ها (۴)

اصکی نرو بیب/:

❤️‍🔥🙃اصکی نرو بیب خودمم

/:

اصکی نرو (:

منم مثل تو منتظره طلوع خورشیدم😂💞

همونجا‌که‌شایع‌میگه:بهترین‌رفیق‌منیپایه‌ثابتی،شریک‌غمیبعید م...

ولی آیا کجاست ماه و خورشیدم؟؟😭🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط