{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فک کنم طفلکی یوبس شده😅

فک کنم طفلکی یوبس شده😅
دیدگاه ها (۴۲)

بار پروردگارا هیچ امیدی رو نا امید مگردان 🙏 😅

قبول دارین ؟؟😅 اوکی بای✋ # تاریکی.بکام.✋ 😅

دوستِ خوب مثِلواشک میمونهیادشم که بکنی دهنت آب میوفته ☝ 😓 😅

جان در تنِ من چکار دارد بی تو.....‌بیرون شووووبیرون شوووواصن...

-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط