بابام برای تولدم اینو برام خریده به نظرتون به عنوان حیوون
بابام برای تولدم اینو برام خریده به نظرتون به عنوان حیوون خونگی نگه دارمش یا تو طبیعت رهاش کنم؟ 😌😍
- ۶.۷k
- ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط