{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تجربه چیزی است گرانبها...

تجربه چیزی است گرانبها...
دیدگاه ها (۱)

منتظرت هستیم یااباصالح...

زندگی رومامیسازیم پس چراازبقیه گله مندیم؟

من تجربه کردم امیدوارم شما تجربه نکنید

میدونم تجربه شد ولی واقعا نیازی به این تجربه نداشتم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط