سرشار ز غصه های دیرین چه کنم؟...
سرشار ز غصه های دیرین چه کنم؟...
شرمنده ، سرم همیشه پایین چه کنم؟...
گیرم که به اشک، مشکلی حل کردم...
با این همه خاطرات غمگین چه کنم؟..
شرمنده ، سرم همیشه پایین چه کنم؟...
گیرم که به اشک، مشکلی حل کردم...
با این همه خاطرات غمگین چه کنم؟..
- ۴۱۸
- ۱۸ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط