میان هرنفسی که میکشم ،همهمه ای است
میان هرنفسی که میکشم ،همهمه ای است
که ازهمه پنهان..
ازتو چه پنهان..
میان هرنفسی که میکشم توهستی..
که میکِشم تورا،که میکُشی مرا...
دوست داشتن تو ؛ بی اجازه زیباست...
که ازهمه پنهان..
ازتو چه پنهان..
میان هرنفسی که میکشم توهستی..
که میکِشم تورا،که میکُشی مرا...
دوست داشتن تو ؛ بی اجازه زیباست...
- ۶۴۰
- ۲۸ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط