{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درخانه بمانیم...♥️

درخانه بمانیم...♥️
دیدگاه ها (۱)

این نیز بگذرد...

به دو چیز عشق بورزید:١. نوتلا😋٢. پیتزا🍕آدما لیاقت ندارن آخه😹

غبار غم برود ، حال خوش شود

کاش مردم به درجه‌ای از عرفان برسند که خفه‌شو رو از لبخندمون ...

ساده نباشیم دشمن درخانه است

ساده نباشیم دشمن درخانه است

رفتند تا بمانیم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط