{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستت دارم را نباید نوشت باید ثابت کرد..

دوستت دارم را نباید نوشت باید ثابت کرد..
دیدگاه ها (۲)

-*-*-

یک طرفه بودن همه چیز را خراب میکنداز خیابانش بگیر تا احساسش♥

به بعضیا باید گفت "خجالت" اعتیاد نداره یه خورده یکش

دلداگان

باید متوجه بشی که دوستت دارم

بگذار انگشتانمانگشتانت را لمس کند باید پلی برای عبور احساس ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط