{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من پس‌فردا برمیگردم و تا اونموقع پارت نداریم😌

بچه ها من پس‌فردا برمیگردم و تا اونموقع پارت نداریم😌
خدافس
دیدگاه ها (۹)

گایز من برگشتم😀بلاخره بعد 3 روز رنگ شارژمو دیدم و الان یه دل...

بکی این چه کاریه؟

اینم در ادامه پست قبل بذارماینقدر مثبتم که وقتی این عکس دیدم...

من خیلی مثبتم دیگه نباید اینا رو ببینم😂

بچه ها فردا پارت میزارمببخشید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط