{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂 😂 😂 ما که نداشتیم تا حالا ولی زنده ایم

😂 😂 😂 ما که نداشتیم تا حالا ولی زنده ایم
دیدگاه ها (۱۳)

جاتون خالی نامردا

وضعیت زندگیم از دو سالگی تا الان همونی که پشت همونی ام که هس...

🙊 🙊 😌 دیوووووووث چه بدنی ساخته

ما زنده ایم زنده به سوزِ درونِ خویش...

چطور هنوز زنده ایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط