{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم تنهایی ب فدای تو(^.^)

من خودم تنهایی ب فدای تو(^.^)
دیدگاه ها (۱۳)

کاپیتانمون همیشه کاپیتانه^_^

خسته نباشی مهندس!گلم زد چ گلی

یه سوال میخواس بپرسه؟!°_°قربونش برم(^.^)

تو محلمون یه دختره فوت شده اسمش پارمیدا بود . مداحه شعر ساسی...

خودم درست کردم هشتک تنهایی تو خونه

عزیز من،خودم از تو سریع تر میفهمم پس ب*بند!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط