{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در گذر زمان....

در گذر زمان....

تیک تاک

تیک تاک

تیک تاک...

به انتظار خواهم نشست

تا بیایی و ببینی

تنها

بخاطر تو

تنهایی ام را

به خاک سپرده ام...
دیدگاه ها (۲)

روزی که بی تو شروع شود ...برای من به خیر نمیگذرد...

روحت شاد با تعصب

هه

سلطانمون

سلام خانوم خوشملههه اینجا بخاطر وضعیت ویدیو های تیک تاک رو م...

موسیقیییی

میووو میووو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط