{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تازه منتشر شده از کنسرت

تازه منتشر شده از کنسرت
دیدگاه ها (۰)

این که سمی بود دیدم 😂😂

یکم‌از‌متن دموی جدید : میگن‌به‌من‌به‌پاي‌خودم‌میپیچم‌خودمیکي...

انرژی ها در سانس اول ماشاالله به این انرژی 🥲✨

اجرای یکیو دارم در سانس دوم 🥲✨ انرژی رو

منتشر شده از کنسرت #کنسرت #بی_تی_اس

منتشر شده از کنسرت

منتشر شده از کنسرت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط