{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

saeidkurd1 41626245

دیدگاه ها (۰)

گاه‌گاهی که دلم می گیردمی گویم:آن که جانم را سوختیاد می آرد ...

از دبستان تا سطوح عالیه..همه جا بحث رسم اشکال هندسی است...چر...

تقدیم به تویی که ندارمت...

#رهبر_شهیدم😭💔

کی میگه پهلوی چی ها رکورد دار نیستند پس اینها چیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط