{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#یا_مهدی_ادرکنی

دیدگاه ها (۳)

‌مرحوم آیت الله میلانی می فرمودند : ‌‌هر روز بنشینید یک مقدا...

حی علی الصلاه...بریم برای نمازچالش سجاده داریم همممه رو دعوت...

#یا_مهدی_ادرکنی

#یا_مهدی_ادرکنی

یا اباصالح المهدی ادرکنی

#یا_مهدی_ادرکنی

#یا_مهدی_ادرکنی #صاحب_الزمان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط