{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حستون چیه وقتی من امتحان نمیدم ولی شماها میدید

حستون چیه وقتی من امتحان نمیدم ولی شماها میدید
با اینکه نهاییم ولی مدیرمون گفته پخشنامه هم بدن حقی ندارید امتحان بدید چون هیچی یاد نگرفتید از همون نمرات کلاسیتون برای کارنامه میزاریم
هه‌هه
دیدگاه ها (۱۳)

وخی بروم بکشوم

کسی میدونه تولد آری کی بود؟

چیچیگفتی

کسی حال میکنه باهام ارت کلاب بره؟

حسم به تو....p17:----: هه...فکر میکنی من باور میکنم؟ اولین پ...

پارت ۴ ازدواج تحمیلی داشتیم صبحانه میخوردیم که صدای زنگ در ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط