{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقااا

اقااا
ریدم
خیلی بده
دارم سکته میکنم
صداش خیلی بلنده
دیدگاه ها (۱)

فکر کنم نمردم

ریدم

من بیرون وسط جنگ که از صدای بمبارون تو ذهنم آهنگ فانک میسازم

واکنش من تو جنگ👆 نترسید نترسید ما همه با هم هستیم چیزی نیست ...

فشار چیه بابا دارم سکته میکنم

نمیدونم چرا دارم سکته میکنم از خوشحالی🎀😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط