اقای چکشی بخدا دارم دیوونه میشم من که خلاف قوانین ویسگون
اقای چکشی بخدا دارم دیوونه میشم من که خلاف قوانین ویسگون عمل نکردم که دارین پستامو پاک میکنید ملتمسانه خواهش میکنم التماس میکنم از سر پاکیدن پستام بگذرید بریدم بخدا دارم عقلمو از دست میدم اخه من خلاف قانونهاتون که توهین به دین و اشخاص مشهور و طنز سکسی عمل نکردم توروخدا رسیدگی کنید اسی شدم بخدا...
- ۱.۷k
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط