{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مطالعات بسیاری نشان داده است که مصرف روزانه شیر به همراه

مطالعات بسیاری نشان داده است که مصرف روزانه شیر به همراه میوه‌ها و سبزیجات، هم در بچه‌ها و هم در بزرگسالان باعث کاهش فشار خون بالاست
دیدگاه ها (۲)

کسانی که پوکی استخوان دارند باید شکر را از برنامه غذایی خود ...

تحقیقات نشان می دهد که تره فشار خون را پایین می آورد و خوردن...

دانه چیا

ریز میوه های قرمز تشکیل شده از:تمشک آبیکرن بریزرشک کوهیآلبال...

ممنوعات سه روز اول قاعدگی بانوان.. مصرف هرنوع گوشت❗️ ممنوع(ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط