{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی که هستی💋 💋 💋

مرسی که هستی💋 💋 💋
دیدگاه ها (۱)

ﻭ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺗـــــﻮ ﺭﺍﻣﺜﻞﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻥﻣﺸﻖ ﺷﺐ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ💟

می ایستم روبرویت ، دستهایت را می گیرم نگاه در نگاه ، تو را ...

❤ ❤

غم رافراموش میکنموقتی به تو نگاه میکنم

زیبای خفته تو هستیتو هستی نه من🫵

گوجو تو کی هستی ؟ تو چی هستی ؟که دل همه رو بردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط