{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب شد😟انقد فحشش دادید اول مهر رو آهش گرفتمون قراره از شه

خوب شد😟انقد فحشش دادید اول مهر رو آهش گرفتمون قراره از شهریور مدارس و دانشگاه ها رو باز کنن 😐
همین و می خواستید
دیدگاه ها (۵)

احساس می کنم نتا رو کم کم دارن وصل می کنن ...گوگل و پولی باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط