{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اتفاقأ گـاو بودن بعضی وقتا خیلی خوبه !

اتفاقأ گـاو بودن بعضی وقتا خیلی خوبه !
مفید و مهربون باشی اما ؛
سرسنگین و بیخیال سَرِتو بندازی پایین و رد شی .. .
به واکنش هایِ بقیه هم اصن عکس‌العمل نشون ندی !
البته که بی احترامی هم نکنی!
بعضی وقتا لازمه گاو باشید تا خر نشید
دیدگاه ها (۴)

Tolerate me like those bitter pillsthat you know they'll mak...

Believe that the less kindness won’t be forgotten even from ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط