{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ماهی دلتنگ و تو ماه لب دریا

من ماهی دلتنگ و تو ماه لب دریا
میبوسم از این فاصله قرص قمرت را
دیدگاه ها (۰)

#مرحوم_آیت_الله_ناصری#رحمت_الله_علیه#یار_امام_زمان

#سخنرانی_آقای_شجاعی

می بینی عمه تو قتله گاه افتادهبه زیر دست و پای سپاه افتاده😭😭...

به برکت مولا علی علیه السلام حالمون خوب خوبه😭🤲😭

من خودم مهر ماهی ام💫کیا تو این ماه ها متولد شدن؟

قالیباف زمان ایت الله رئیسی رضوان الله علیهقالیباف زمان این ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط