در فکرم ۴۰۰ تا روباکس بخرم 🗿 فقط میترسم که اکانتم با این
در فکرم ۴۰۰ تا روباکس بخرم 🗿 فقط میترسم که اکانتم با این وضع کشور بپره خب میدونی اینجا ایرانه شب که بخوابی نیاز نیست از موشکا بترسی فقط باید از این بترسی که فردا ببینی نت ملی شده 🗿😂 بعد از یه ور دیگه پدر گرامی تا زجه نزنی بهت ۱ میلیون نمیده که ۴۰۰ تا روباکس بگیری 🗿
- ۸۲۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط