{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در فکرم ۴۰۰ تا روباکس بخرم 🗿 فقط میترسم که اکانتم با این

در فکرم ۴۰۰ تا روباکس بخرم 🗿 فقط میترسم که اکانتم با این وضع کشور بپره خب میدونی اینجا ایرانه شب که بخوابی نیاز نیست از موشکا بترسی فقط باید از این بترسی که فردا ببینی نت ملی شده 🗿😂 بعد از یه ور دیگه پدر گرامی تا زجه نزنی بهت ۱ میلیون نمیده که ۴۰۰ تا روباکس بگیری 🗿
دیدگاه ها (۱۴)

داداش مگه قراره ساعت اپل واچ جدید برا خودم بخرم ؟ ۱۸ میلیون ...

عجب پخت و پزی کنم من امشب فقط منتظرم کار بابام با این مغازه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط