{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقای ما که همینجوری میشینه;-)

اقای ما که همینجوری میشینه;-)
دیدگاه ها (۲)

ﺍﻧـﺪﻱ ﻣـﻴـﮕـﻪ : ﺩﺧـﺘـﺮ ﺍﻳـﺮﻭﻧـﻲ ﻣـﺜـﻞ ﮔـﻠـﻪ ﭼـﻪ ﺭﻧـﮕـﻮ ﺭﻭﻳـ...

;-)

.

یعنی این همراه اول ادمو چی فرض کرده این. sms رو برام فرستاد...

این ریمیکس بدجور به دل میشینه!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط